Friday, December 31, 2021

Meie aasta kokkuvõte

 MA NÄGIN...

lund

vihma

jälle oma klassikaaslaseid

uut kooli

et mu kassil käivad ka päkapikud

jõuluvana

metsas jänest

sõpru

kuidas terve klass hakkas sõbrunema

õpetajat

oma hamstri surma

jõulupuud

kassi

rubiku kuubikut

oma sõpra

lõpuks Rednexi

kuidas teha matemaatikas tehet

kitse

uusi sõpru

MA KUULSIN...

kisa

jälle koolikellasid

et keegi ütles "Ole see, kes sa oled"

tundides huvitavaid fakte ja uusi asju

uuest kodust

et päkapikke pole olemas

hääli

koolikella

asjadest

karjumist

sõbra häält

saladusi

õpetaja häält

et ma olen tubli

uutest lastest

eesli häält

hobust ja lehma


MA TUNDSIN...

rõõmu

kurbust

et kõik on minu vastu lahked

head tunnet

et inglise keel on raske

sõpru

valu

koolist puudust

viha

ennast vabalt

igavust


MA SAIN...

sõbra juurde ööseks minna

inglise keeles kahe

kommi

häid hindeid

uued pliiatsid

palju kiitusi

endale ATV

peksa

õppust

Apple Watchi

kristalle

targemaks

viie

elutunde sisse

arvuti

asju

uue telefoni

häid hindeid sel aastal


MULLE MEELDIS...

käia Porkuni tallides

kuidas ma sain terve kassiga hästi läbi

mu orav

teatris käik

klassihommik

käia ekskursioonidel

päkapikuks kostümeerida

et lumi tuli maha

jõuluvana

sööklas pakutud spagetid

sõber

et peaaegu kõik olid toredad

jäätis

käia üritustel

et koolis ei olnudki raske

mitte midagi teha

eelmine aasta

talv


MA TAHAKSIN...

minna Porkuni tallidesse ratsatrenni

et inglise keeles ei oleks töid

endale uut monitori

järgmine aasta teha kõike paremini

sõpru

et järgmine aasta tuleks sama hea

sushit

jõuluvanalt asju

et supid ei oleks nii soolased

et vaheajad oleksid pikemad

hobust

paremaid PC- osi

siin koolis edasi käia

et järgmine aasta tuleks parem

palju raha

et koroona lõpeks

uut sirklit

tenniseturniiri võita


Loodan, et kõik teie soovid täituvad. 

Head vana aasta lõppu.!

No comments:

Post a Comment