Huviring, juhendaja | Sihtrühm | Aeg | Ringi eesmärk, kirjeldus |
Mudilaskoor Aire Aros | 1.-4.klass | T kell 7.50 ja 13.25 | Õpilaste hääle arendamine ja ettevalmistus esinemisteks. |
Soololaul Aire Aros | 1.-9.klass | projektipõhine | Õpilaste hääle arendamine ja ettevalmistus esinemisteks. |
Plokkflööt I Aire Aros | 2.-3.klass | K kell 13.25 | Laps oskab mängida lihtsat muusikainstrumenti, tunneb rõõmu koos musitseerimisest. |
Plokkflööt II Aire Aros | 5.-9.klass | R kell 13.25 | Esinemine kooliüritustel. Arendada instrumentaalset eneseväljendusoskust Ansamblimäng- teistega arvestamine, kuulamine, koosmäng Loovuse arendamine. Omalooming ja improvisatsioon. |
Ukulele Aire Aros | 4.-9.klass | T kell 14.20 | Laps oskab mängida muusikainstrumenti, tunneb rõõmu koos musitseerimisest. |
Taaskasutus I Külli Štukert | 2.-4.klass | T 7.- 8. tund (üle nädala) | Esemete, materjalide taaskasutus, loodust säästva mõtteviisi kujundamine. Eesmärk anda materjalidele, esemetele “uus elu”, käelise tegevuse arendamine. |
Taaskasutus II Külli Štukert | 5.-9.klass | ||
Loodusring I ja II Vilja Padonik | 1.-3. ja 5.-7. klass | K 7.- 8.tund (üle nädala) | Loodusvaatluste tegemine, looduses toimuvate seoste õppimine õppekäikudel ja keskkonnamängude abil. |
ITi-NUTI I Piret Strömberg | 1.klass | E 8.30-9.15 | Arvutiga sõbraks. E-kooli kasutamine; e-kirja saatmine. Robotid, programmeerimine jm. |
ITi-NUTI II Piret Strömberg | 2.klass | E 12.30- 13.15 | E-kool; g-mail, blogger, seesaw keskkond. Robotid, programmeerimine jm. |
IT-i NUTI Piret Strömberg | 3.klass | R 13.15- 13.55 | E-kool, g-mail, blogger; e-testid. Robotid; programmeerimine jm |
Robotiring Piret Strömberg | 1.-3. klass | K 14.15-15.00 | Huvi tekitamine robotite vastu. Robotitega tutvumine, juhtimine, programmi kirjutamine. Koostöö olulisus. |
Robootika Andri Inno | 2.klass | Arendada meeskonnatööd ja jooniste järgi ehitamist. Õppida programmeerimist. | |
Inglise keel Annely Blum | 2.klass (pool gruppi korraga üle nädala) | K 6.tund | Äratada huvi inglise keele vastu. Õppida läbi laulude, rütmisalmide, mängude ja piltide põhisõnavara. Arendada eneseväljendusoskust, kuulamisoskust ja koostööoskust. |
Mindfulness Andra Petrova | 5.-9.klass | E 8. tund | Vestelda nii eesti kui inglise keeles. Harjutada inglise keele kaudu hetkes olemist, positiivset eneseteadlikkuse arendamist, eesmärkide püstitamist, headust nii iseenda kui teiste vastu jne. Räägime, arutame, täidame töölehti, kaunistame. |
Liiklusring Karin Põdra | 3. klassid | N 8;00 | Jalgratturi juhilubade taotlemine |
Rahvastepall Karin Põdra | 1-5 klass | N 13.15 | Rahvastepalli mängu populariseerimine |
Malering Eino Vaher | 1.-4.klass | E kell 13.15 | Malemängu õpetus. |
Lillering Anita Aas | 1.-9.klass | N 7.tund | Tegeleda kõigega, mis seostub lilledega. Lilleseemnete külvamine, istutamine, hooldamine jne. Ka joonistamine, meisterdamine, ruumide dekoreerimine. Lilleseadete valmistamistamine. |
No comments:
Post a Comment