Thursday, March 19, 2020

Kuidas meil läheb?

·        Koomiksi välja mõtlemine oli minu jaoks natukene keeruline, aga ülejäänud on läinud ladusalt. Opiqu ülesanded meeldivad mulle kõige rohkem.
·        Raskem on kui koolis. Kodus õpin nii kaua. Emme oskab arvutit vähe kasutada ja siis läheb veel kauem ja on närvis. Igatsen kooli. Joonistada tore.
·        Minul läheb hästi, sest olen terve ja rõõmus. Esmaspäev oli kõige raskem kuna kodus õppimine mulle algul kohe üldse ei meeldinud ja õpetaja emme ei sobinud ka. Nüüd olen ma juba harjunud.Kõige rohkem meeldib tööd teha tööraamatus. Alguses ei saanud täpselt aru, et kuidas opiqu keskonnas ülesanded käivad, aga selle sain ruttu selgeks. Mulle meeldib praegu kõik nii nagu on ja ei olegi vaja midagi teistmoodi teha. Aga kooli tahaks küll juba tagasi!
·        Mina õpin igal hommikul. Lõunaajal on mul klaveritund vidio vahendusel. Ilusa ilmaga käin õues. igatsen teid
·        Mulle meeldivad ka opiqu ülesanded. Kodus on tore õppida😋
·        Mul on läinud hästi. Mulle meeldib arvutis ülesandeid lahendada aga õues meeldib rohkem olla🙃 Igatsen õpetajat ja tahan kooli. 
·        Mul on läinud väga hästi. Olen saanud palju Harry Potterit lugeda. Koomiksi tegemine oli natuke raske, aga teised asjad olid lihtsamad. Mulle meeldivad opiqu harjutused.Ma ei taha midagi teistmoodi teha, kõik on väga hästi.
·        Mulle meeldib kodus õppida väga. Mulle meeldivad opiqu ülesanded.
·         
o   Mul on läinud hästi. Koomiksi tegemine oli lihtne. Mulle meeldiva opiqu  ülesanded.

·        Mulle väga ei meeldi kodune öpe, sest see on igav. Koolis näen ma sõpru. Aga siin ei näe.😐😎
·        Minul on läinud hästi. Eesti keele hinde töö oli mulle raske.Tahan vähem õppimist.

·        Mulle meeldib kodus õppida. Sõpru igatsen. Opiqu ülesanded meeldivad
·        Mulle ei meeldi kodus õppida, eriti joonistamine. Iga päev peab midagi joonistama, nagu oleks kogu aeg kunsti tunnis. Teeks opiqus ja TV ülesandeid.
·         Mulle meeldib 👍.Ma kasutan vanemate abi et leida kõik ülesanded üles. Ülesannetega saan  enam-vähem hakkama. Mulle meeldib kõige rohkem mata .
·        Olen kõik asjad ära teinud. Kõige raskem oli koomiksi tegemine. Opiqu ülesanded meeldivad väga, Võib olla võiks vähem olla joonistamist. Igatsen samuti kooli, sest seal on lihtsam õppida.
·        Mul on ka hästi läinut. Mulle meeldivad ka opiq ülesanded. Koomiksi tegemine oli mulle ka raske.
·        Mulle meeldib õpida eesti keelt. Kodus on raskem õpida, sest et pole õpetajat kõrval
·        Mul on hästi läinud.3 jagamine on raske. Kerge on 2 jagamine. Midagi ei pea teisiti olema. Tahaks  tagasi kooli.

No comments:

Post a Comment